- Este debate tiene 5,555 respuestas, 42 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 9 años, 5 meses por
zadziro yankovich francovich.
-
AutorEntradas
-
septiembre 9, 2010 a las 9:20 pm #6710
rober
Participantephral zaziro vareso kaj aver chives guindisem kana yek rom kalo akatar vou pendem kaj ande leskera familia vou isi yek antepasado o savo isi les dui romia kado plachauman/dragostiaman soske me butvar pendiomas kaj ande murri familia kado sas yek costumbre kaj na sas dikelava bilacho soske murro papor vou isi trin romia thaj but chavorren ,vareso kalon akatar von pendem kaj ande leska familia nikarda asundemlen kaj maskara lendes isi rom sar dui thaj trin romia,ande murri famili ova,na zhanau but misto te si katar o zakona roma vaj na,ama ande murri familia isi roma duisa thaj trin roma,veselo man kana murro phral vi vou isi yek antepasado o savo isi duis roma,costumbre jorajane guindis me na zhanau misto,
septiembre 10, 2010 a las 8:23 am #6712zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]Dikhen kote chavalen sar thodiapen le ENIA zhukela pe o kapa , kai shobel but lene von sa .
Miren ahí niños como pusieron los NUEVE perros en el tapete , donde duermen muy tranquilos todos ellos .[/size]
Attachments:septiembre 10, 2010 a las 8:38 am #6714zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]Mora te chinau gava DESH khore shukaripe .
Tengo que comprar estas DIEZ pulseras hermosas .[/size]
Attachments:septiembre 10, 2010 a las 1:47 pm #6715rober
Participantelachooooooooooooooooooooo phral chachipen chachipestar phral, ha yertisaravman te akichis puchimatas dikel kada puchipen
me araklem des zhukela-yo encontre diez perros
me araklava maj misto kana jau-yo me encontrare mas bin cuando como
la palabra araklen tambien es econtrar pero me parece que aparte de nosotros la usan los kalderas y lovara,pero es del romanes phral
tu araklenas o manguin-tu encuentra el tesoro
vou araklel o sonakaj-el encuentra el oro etc….septiembre 10, 2010 a las 1:52 pm #6716rober
Participantedikel phral kadala lava
muyipen-muerte
meripen-muerte
mariben-muerte
pero no se usa para la misma muerte ,esta la muerte personificada como el difunto ,la muerte natural y la muerte por asesinato y tambien la muerte por accidente bueno por lo menos asi es como lo creo yo y se usa aca en españa aunque endiferentes lugares
la meripen-muerte natural
mullipen-muerte personificada los difuntos
mariben-muerte por asesinato
tasavipen,tasaben-muerte por accidente,septiembre 11, 2010 a las 7:28 am #6719zadziro yankovich francovich
Participante[size=5] Khana liklen o kham klichil anda o khimpo , anda le bare burde , anda e mora
Taj zhunda savore trayipen ando e phuv .Cuando sale el sol brilla en el campo , en los grandes cerros , en la mar y despierta
Toda vida en la tierra .
[/size]Attachments:septiembre 12, 2010 a las 10:56 am #6721zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]Khana perel i riat o mora si mai but leno .
Cuando cae la noche el mar es mucho mas tranquilo .[/size]
Attachments:septiembre 12, 2010 a las 2:29 pm #6722rober
Participanteaba na isime lava te naisareltu phral zaziro o rado kaj tu keres romanesa thaj o mistipen kaj kate keres tu tirensa fichurias thaj tiro romane kaj sin but lacho thaj but jalariau kate misto,me diklem ande kada fichuria yek lava- chikil-sar iluminar penmangue pral te tu princhares aver lav te penav -iluminar sar
dundarel
klistisarel
estrafial
soske i lav kichil kate sunelpes sar klichínar -cerrar con llave-klichasarela etc..
penmangue phral te astis que diferencia hay
en la terminacion que tenemos de -sarar-kurrisar o kurrisaral-getsar y getorisaral ,pangar y pangisarar,si puedes me ayudas vale phral
lo que si me explicaron ami phral fue esto
dikav-ver y dikavel-vigilar
rodal-buscar y rodaval-registrar
sunal-oir y sunaval-escuchar
puchar-preguntar y puchaval-interrogar
osea me explicaron como asi cuando usas el-val o mejor dich el vel-es dos veces el sifnificado del verbo,prguntar preguntar-interrogar,mirar mirar,vigilar,oir oir escuchar,etc…dime que te parece,venga but sastipen sarengue roma katar saro lumaseptiembre 12, 2010 a las 9:07 pm #6724zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]Zhukel , o mai lacho amal mashkar amen , vou chelel ando cher tay arakhen amari familija , drago mange but le zhukela .
Perro , el mejor amigo entre nosotros , el juega en casa y cuida nuestra familia ,
Me gustan mucho los perros .[/size]Attachments:septiembre 15, 2010 a las 12:05 am #6726zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]me phiau tud suako zhive po wa sim mai zor .
yo tomo leche todos los dias por eso estoy mas fuerte .[/size]
Attachments:septiembre 15, 2010 a las 8:04 am #6728zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]Khana zhau te chinau MARNO mangau e mai KOULO tay tatorro sostar murni phen thodale pe sinia ko CHIRAL .
Cuando voy a comprar PAN deseo el mas BLANDO y calientico porque mi hermana lo pone
En la mesa con QUESO .[/size]Attachments:septiembre 15, 2010 a las 8:37 am #6730zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]But arano le gazhe anel pai chere ando BURE , tay khana pherel i riat pale anel dui bure PHERDE pai .
Muy temprano los extranjeros traen agua a casa en BIDONES , y cuando cae la noche de nuevo traen dos bidones LLENOS de agua .[/size]
Attachments:septiembre 16, 2010 a las 6:13 pm #6731juan lucas
Participantevaréso pa e istorija le rromengi
So maj žanel pe anda katar avilam le rrom anklisto avri ando so sičarde le
roditorja pala amari či, de anda ekh šel berš.Sar thodine ane k than le rromane
šibja paša le kaver Indjake šibja,sar si o sanskito,o prakito,e hindi thay e
pundžbi,numa te phenas kadala,daštisardje te mothen ke l rrom avilam katar e India.
Numa inke či žanas sostar le rrom geletar avri katar e Indja.Mjazol ke an o anglunimos le rrom bešenas an ekh thanestar sar le gaže,numa pala l nasulimata
vajke l nevoji kaj nakhle sas musauj te teljiaren, te len te phiren an o trem e ljumja.Si vi kaver paramiči kaj mothon,sar phendja o persjako poeta Firdawsi kaj
bešlo an e Perja manglja ana o amperato la Indjako te aven katar e Indja deš miji
lurj, sar akharenas le rromen, te bašaven te veselin le ženen.šukar istorja,kado amburi naj ta paramiči.
septiembre 16, 2010 a las 8:46 pm #6732rober
Participanteisi but paramichas opral le roma yeken kaj katar india aver katar egipto aver thaj kado but roma vi pendem les kaj amen sam yek endaj katar israel soske kana but roma chitisin i bibliake von araklen zakonurias but misal kau amaria ,me na zhanau misto kotar sin amaro gua chachuno thaj soske anklisten amen na zhanau me jalariau te le chingarimata ama kado sin un garato kaj adoda/akomi na sas dikardó/zhanindoj,numa me jalariau kaj yek chives vaj aver kado sasan zhanardó thaj sari suete thaj saren roma zhanava kotar si amen le roma,
septiembre 17, 2010 a las 4:54 am #6734zadziro yankovich francovich
Participante[size=5]Dikhta so shukar ashen le ANGRUSTI katar i MAKHA , pelo mange drago gava buchi nevo .
Mira que hermoso quedan los ANILLOS de las MOSCAS , me callo en gracia este trabajo nuevo .[/size]
Attachments: -
AutorEntradas
- Debes estar registrado para responder a este debate.